نوشته شده توسط : گروه سیمرغ



دیگر نیازی برای طی کردن مراحل طولانی برای خرید سامانه پیامکی وجود ندارد. در اینجا مراحل بسیار ساده ای برای سهولت خرید آنلاین به همراه تصویر به نمایش گذاشته ایم تا براحتی صاحب پنل اس ام اس شوید؛

مرحله اول

تصویر اول

پس از مراجعه به سایت سیمرغ اس ام اس ابتدا برای مطالعه مطالب و توضیحات درباره سطوح مختلف پنل کاربری، در صفحه اصلی به منوی پنل کاربری مراجعه کرده و بسته به نیاز خود بسته پیامکی با ویژگی و امکانات مناسب خود را انتخاب کنید.

مرحله دوم

تصویر دوم

برای ورود به مرحله ثبت نام پس از کلیک روی بخش ارسال سفارش تمامی فیلدهای فرم ثبت نام را به صورت صحیح و دقیق پر کنید.

مرحله سوم

تصویر سوم

بعد از ثبت نام اگر شماره همراه که در فرم ثبت نام وارد کردید در بلک لیست مخابرات نباشد بلافاصله نام کاربری و کلمه عبور به شما پیامک میشود. درصورت بلک لیست بودن جهت دریافت نام کاربری و کلمه عبور با شماره پشتیبانی 01732229441 تماس بگیرید.

مرحله چهارم

تصویر چهارم

با نام کاربری و کلمه عبوری که دریافت کردید به سامانه سیمرغ اس ام اس از صفحه اصلی سایت ما (www.simorghsms.com) وارد میشوید شارژ اولیه به میزان قیمت پنل منفی میباشد شما میتوانید از طریق خرید اعتبار (قسمت بالا سمت چپ$) این مبلغ را پرداخت و از تمام امکانات پنل استفاده کنید .قبل از پرداخت طبق سیاست شرکت 72 ساعت میتوانید سامانه را تست کنید. بعد از این زمان اگر پرداخت انجام نشود بطور خودکار پنل ایجاد شده حذف و شما باید دوباره مراحل ثبت نام را طی کنید. علاوه بر پرداخت به روش شارژ حساب آنلاین می توانید هزینه را به حساب شرکت واریز نموده و پس از واریز برای رسیدگی و تکمیل مراحل ثبت نام فیش واریزی را به بخش مالی شرکت تیکت بزنید.

مرحله پنجم

تصویر پنجم

در کادر شارژ حساب در کادر اول اعتبار فعلی شما که مبلغ منفی قیمت پنل شماست را نشان می دهد، در کادر میزان شارژ مبلغ مورد نظر را وارد کرده به طور اتوماتیک مبلغ مالیات و مبلغ کل قابل پرداخت برای شما محاسبه می شود و در آخر با زدن روی گزینه پرداخت به درگاه بانک متصل می شوید.

مرحله ششم

تصویر ششم

پس از اتصال به درگاه با ثیت اطلاعات بانکی خود از جمله شماره کارت،رمز دوم،ccv2،تاریخ انقضاء کارت به صورت آنی پرداخت انجام می شود و سامانه شما فعال می شود. برای پرداخت صادرکننده بانک شما اهمیتی ندارد ،پرداخت با کارت متصل به شبکه شتاب انجام خواهد شد. *پس از پرداخت موفق و فعالسازی سامانه پیامکی در صورت سوال و یا درخواست فعال سازی خطوط اختصاصی از منوی تیکت پنل به واحد خدمات پس از فروش شرکت سوالات خود را ارجاع دهید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربریو نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

کاربردهای پیام کوتاه

چرا سامانه پیامکی سیمرغ ؟

وب سرویس سامانه پیام کوتاه

امکانات مازاد سامانه پیامکی سیمرغ

سامانه پیامکی (SMSPanel) چیست؟

خطوط ارسال پیامک



:: برچسب‌ها: راهنمای خرید آنلاین سامانه پیامکی,راهنمای خرید آنلاین,خرید آنلاین سامانه پیامکی,خرید سامانه پیامکی,ثبت نام سامانه پیامکی,پنل اس ام اس,اس ام اس,پنل کاربری,سامانه پیامکی,بلک لیست مخابرات,امکانات پنل,فعالسازی سامانه پیامکی,کاربردهای پیام کوتاه,وب سرویس سامانه,خطوط ارسال پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()