نوشته شده توسط : گروه سیمرغ



پیام کوتاه
، پیامک یا (SMS) یک سرویس ارسال پیام متنی در گوشی، فضای مجازی و سیستم های ارتباطات همراه می باشد که از پروتکل های ارتباطاتی استانداردی که امکان تبادل پیامک ها را بین خط های تلفنی یا گوشی های همراه ممکن می سازند استفاده می کند. این تکنولوژی در سال ۱۹۹۲ در گروه سما تلکام شرکت مخابراتی ودافون در انگلیس اختراع شد. نیل پاپ‌ورت یکی از مهندسین این شرکت که در ساخت این تکنولوژی مشارکت داشت در ۳ دسامبر ۱۹۹۲ اولین پیام کوتاه را فرستاد و سپس در اروپا رواج پیدا كرده و چند ماه طول كشید تا به امریكا رسید. حتی امرزه نیز ارسال پیام كوتاه در اروپا رواج بیشتری دارد. گرچه تحقیقات نشان داده است كه در آمریكا نیز 37 درصد افرادی كه تلفن همراه دارند در طول ماه دست كم یك پیام را ارسال یا دریافت كرده‌اند در حال حاضر ۸۳ درصد از کاربران انگلیسی و ۷۹ درصد از کاربران آلمانی تلفن همراه از سرویس پیام کوتاه استفاده می‌کنند. در سال ۲۰۱۱ حدود ۱۵۰ میلیارد پیام کوتاه فقط در بریتانیا ارسال شده است.

در آن زمان تلفن‌های همراه صفحه کلید نداشتند و برای نوشتن پیام کوتاه از کامپیوتر استفاده شد. این سیستم در واقع به عنوان یک پیجر اداری برای گزارش رفت‌وآمد مدیران شرکت‌ها به منشی و دبیرخانه طراحی شده بود اما به مرور زمان استفاده از آن گسترش یافت به طوری‌که تا بیست سال بعد نقشی محوری در نحوه برقراری ارتباط میان انسان‌ها پیدا کرد. همچنین پیش‌بینی شده‌است که تعداد پیام‌های ارسالی تا سال ۲۰۱۲ به ۳٫۷ تریلیون برسد. این رقم دو برابر تعداد پیام‌های کنونی است.

تاریخچه خدمات پیام کوتاه در جهان

در ابتدا امکان ارسال پیام کوتاه به سایر سرویس دهنده های موبایل امکان پذیر نبود و برای استفاده از اپراتورهای دیگر باید تنظیمات مربوط به آن را در گوشی تنظیم می کردند. این محدودیت تا سال 1999 ادامه داشت. اما از سال 2000 استفاده از پیام کوتاه افزایش یافت به طوری که در سال 2010، 1/6 تریلیون پیام کوتاه ارسال شد. که به طور میانگین 193000 پیامک در ثانیه می باشد.
حداكثر تعداد حروفي كه در يك پيام كوتاه ارسالي جا دارد 160 حرف است كه اين تعداد در زيانهايي همچون فارسی یا چینی به 70 مي‌رسد. دليل اينكه شما نمي‌توانيد پيغامي با ببش از 160 حرف بفرستيد نيز آن است كه براي شلوغ نشدن سيستم ارسال پيامها، مخترعان اين روش، روي اين تعداد حرف موافقت كردند تا تعداد بيشتر از آن ارسال نشود. اما باز هم ارسال تعداد حروف به سيستمي بستگي دارد كه در كشور و يا منطقه نصب شده و توانايي ارسال پيام را دارد. در برخي از مناطق ممكن است يه صورت اتوماتيك به شما اجازه دهند تا بتوانيد بيش از اين حروف را هم در يك پيام بفرستيد اما حد معمول آن 160 حرف است.
تحقيقي كه سال 2004 انجام شد نشان داد كه افرادي كه تلفن همراه دارند تنها دو دسته هستند يا با تلفنشان صحبت مي‌كنند و يا از دسته افرادي هستند كه با ارسال پيام بسيار مانوس هستند. افرادي كه به فرستادن پيام كوتاه علاقه دارند دو برابر پيغام مي‌فرستند و تعداد زنگهايي كه با تلفن همراهشان مي‌زنند نصف افراد ديگر است.
از سوي ديگر براي مخابرات نيز ارسال پيامها از سراسر كشور بسيار بهتر از آن است كه شبكه با افرادي كه در حال صحبت با تلفنهاي همراهشان هستند پر شود زيرا ارسال پيامهاي كوتاه، جاي زيادي از شبكه هاي مخابرات را نمي ‌گيرد.

خدمات پیام کوتاه در ایران

استفاده از خدمات پیام کوتاه در ایران برای نخستین بار در سال ۱۳۸۱ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. از این سال به بعد استفاده از پیام کوتاه به‌ تدریج در بین کاربران ایرانی تلفن همراه فراگیر شد. در سال ۱۳۸۵، ۸ میلیارد پیام کوتاه در ایران مبادله شد. در این سال روزانه ۲۰ میلیون پیام کوتاه توسط کاربران تلفن همراه رد و بدل می‌گردید که این رقم در روزهای خاص و اعیاد مختلف بیشتر می‌شود.

 

اما اولين پيام كوتاه در شبكه تلفن همراه كشور، مردادماه سال ۱۳۸۱ توسط يك سيستم ايراني وابسته به دانشگاه صنعتي شريف به صورت آزمايشي براي يك شماره تصادفي ارسال شد. اندكي بعد با خريداري تجهيزات فني، خدمات ارسال پيام كوتاه در بهمن ماه همان سال به صورت رسمي بر روي شبكه تلفن همراه كشور راه اندازي شد.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، ارسال از روی نقشه، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط

ارسال پیام کوتاه فقط 105 ریال

قدرت مند ترین سامانه پیامکی در کشور

8 نکته برای نوشتن متن عالی پیامک (sms)

تعیین اهدافی که با بازاریابی پیامکی به آن خواهیم رسید

خدمات نوین که سیمرغ اس ام اس ارائه میدهد

ویژگی یک سامانه پیامکی خوب



:: برچسب‌ها: تاریخچه پیامکی,پیام کوتاه,پیامک,ارسال پیام متنی,تاریخچه پیام کوتاه,پیام تبلیغاتی,بانک شماره کل کشور,ارسال کدپستی,بانک مشاغل,تبلیغات پیامکی,پنل اس ام اس,سامانه پیامکی,بازاریابی پیامکی,ارسال ایرانسل,ارسال همراه اول,پیام صوتی,پیامک صوتی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

 

تاسوعا، آغاز عطشناک نهضت حسینی است و خط سرخ عاشورا با واژه های تاسوعا به حقیقت پیوست . . .

 

چون دید به نوک نی سرش را خورشید

بر خاک، تن مطهرش را خورشید

آرام ، حریر نور خود را گسترد

پوشاند برهنه پیکرش را خورشید

.....................................................................................

حسین ، کشته دیروز و رهبر روز است

قیام اوست ، که پیوسته نهضت آموز است

تمام زندگی او ، عقیده بود و جهاد

اگر چه مدت جنگ حسین ، یک روز است

.....................................................................................

آنان که به گوش دل شنیدند تو را

رفتند و به پای دل رسیدند تو را

آن کوردلان که بر دلت تیر زدند

دیدند تو را، ولی ندیدند تو را 

.....................................................................................

عشقی به حسین عشق زینب نشود / این عشق جدا ز شیعه یارب نشود 
در روز و شبی که من نگریم ز غمش / آن شام سحر و آن سحرم شب نشود 

.....................................................................................

باز شد ماه محرّم، کربلا را بنگرید / حجّ عاشورای خون، سعی و صفا را بنگرید 
وعده‏گاه وصل جانان، قبله‏گاه اهل دل / کوی هفتادودو قربانی، منا را بنگرید 

.....................................................................................

ای شده مجنون خدا السلام / شاهرگ خون خدا السلام 
ای شده سرشار دلم از غمت / باز محرم شد و دل محرمت 
هست نگاه نگران همه / سوی تو ای دسته گل فاطمه

.....................................................................................

باز محرم رسید، این من و گریههایم / رفع عطش میکند، فرات اشکهایم

باز محرم رسید، دلم چه ماتمزده / کسی میان این دل، خیمه ماتم زده

.....................................................................................

 سیمرغ اس ام اس تاسوعا و عاشورای حسینی به تمامی مسلمانان جهان تسلیت عرض مینماید.

 

عناوین مرتبط

 



:: برچسب‌ها: پیام تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی، پیام تسلیت تاسوعا، تاسوعا، تسلیت تاسوعا و عاشورا، تاسوعا و عاشورای حسینی، سیمرغ اس ام اس، ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ



 موفقیت در امر کسب و کار در ابتدا پیشنهاد یک راه حل برای مشکلی که دیگران با آن سروکار دارند همراه می شود. البته با توجه به اینکه تنها داشتن ایده کافی نیست و پول به عنوان محرک اصلی نقش اصلی را در این میان ایفا می کند. البته راه حل های بسیاری برای جمع آوری سرمایه در این آشفته بازار وجود دارد. از جمله این موارد می توان به مثال هایی که در زیر آمورده شده اند اشاره کرد:

۱- نقش انکوباتورهادر کسب و کار

در بسیاری از شهرها شتاب دهنده ها و یا همان انکوباتورها به ارائه امور تبلیغات و پشتیبانی می پردازند در واقع آن ها در پاسخگویی به حقوق سهامداران به مدیریت اصول ابتدایی استارتاپ ها می پردازند. در واقع آن ها به پشتیبانی در یک فضای فیزیکی و یا اینترنتی می پردازند. پیوستن و استفاده از یک شتاب دهنده می توان به چند مورد همچون یک منبع مناسب برای تامین سرمایه و آموزش و یادگیری توسط آن ها و ... استفاده کرد. راه تشخیص این امر که آیا شتاب دهنده ای برای استفاده شما مناسب است یا خیر انجام امور مربوط به فروش در مناطق مختلف و یافتن بهترین حالت برای نیازهایی است که ممکن پیش آید.

۲-  کمک های مالی و مسابقات

در نگاه اول شاید جمله کمک مالی و یا شرکت در مسابقات چندان جالب به نظر نرسد ولی واقعیت این است که این کار به شما یک منبع مالی قابل اتکا را می دهد که به آن نیاز دارید. البته دسترسی پیدا کردن به این فرایند نیازمند کمی تحقیق و جست و جو با استفاده از منابع دولتی که برای پیدا کردن مساعدت های مالی در دسترس و یا فرصت های مالی که توسط 26 سازمان فدرال آماده شده آسان می شود .

۳-  سرمایه ای که به آن سرمایه مردمی می گویند

سرمایه های مردمی اغلب نادیده گرفته می شوند. رسانه های مالی همچون ایندیگوگو, فاندیبل, انجل لیستو.. همگی در زمینه ارائه خدمات مالی و مردمی می پردازند.

۴-  استفاده از وام های کوچک

استفاده از وام های کوچک شاید چندان جالب به نظر نرسد، شاید به نظر جذاب نباشد ولی بیش از ۶۵ % از کسب و کارهای کوچک از کارت های اعتباری برای تأمین نیاز مالی عملیات های خود استفاده می کنند.

۵-  فرشتگان و سرمایه گذاری های پر مخاطره

وجود جذابیت در برخی از پروژه ها سبب جذب افراد به آن می شود و افراد به صورت خودکار می خواهند در آن پول خود را خرج کنند.

در آخر باید گفت اگر دیدید که جمع کردن سرمایه برای راه اندازی کسب و کار مورد علاقه شما بسیار مشکل است تسلیم نشوید افراد بسیاری همچون بنیانگذار سایت  پاندورا هم دوندگی های بسیاری برای تأمین پول مورد نیاز خود انجام داد، تا امروز موفق به راه اندازی یک سایت غول آسای پخش موسیقی شود.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:



:: برچسب‌ها: روش فراهم آوردن سرمایه موردنیاز برای کسب و کار,فراهم آوردن سرمایه,سرمایه موردنیاز برای کسب و کار,کسب و کار,انکوباتور,سرمایه مردم پاندورا,پیام های تبلیغاتی,پیام صوتی,پایین ترین تعرفه,پنل کاربری,نمایندگی,بانک شماره,بانک مشاغل,سامانه پیام کوتاه سیمرغ,تبلیغات پیامکی,سیمرغ اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ



علت های مختلفی وجو دارد که نشانگر این موضوع می باشد که شبکه های اجتماعی اطلاعات بسیار اندکی در مورد تاثیر گسترده از کسب و کار شما ارائه می دهند. در واقع رسانه های جمعی همانطور که در بازاریابی تاثیر مثبت می گذارند می توانند تاثیر عکس بر این مسئله نیز بگذارند در واقع برخی از این عوامل عبارتند از:

تعداد اکثریت بازاریابان فقط به تعداد فالوورهای شبکه های اجتماعی نظارت دارند، اما نکته مهمی که بسیاری از مردم از آن چشم پوشی می‌کنند این است که اهداف اولیه گروه های رسانه اجتماعی باید تقویت ارتباط بیشتر و متقابل با مشتری و شناساندن نام تجاری­تان باشد.

  بسیاری از فعالیت ها و اشتراکاتی که مورد استفاده قرار می گیرد نه توسط خود افراد بلکه توسط روبوت ها صورت می گیرد.

هر نوع بازاریابی دارای هدفی هایی می باشد از جمله مشتریان مشخص و مورد هدف که ممکن است این اشتراکات از مشتریان هدف شما نیامده باشد.

 همواره در هرنوع بازاریابی افرادی مخالف و موافق وجود دارد و ممکن است برخی از اشتراکات اجتماعی از طرف افرادی باشند که در رابطه با نام تجاری شما منفی صحبت کنند. 

۱-  علاقه به جستجوی نام تجاری

مشتریان به جستجوی یک نام تجاری در رسانه های اجتماعی علاقه بیشتری نسبت به موتورهای جستجو دارند. این نشان می دهد که میزان جستجوی برند، معیار مهمی است. ابزارهای متفاوتی برای اندازه گیری میزان جستجوی نام تجاری وجود دارد که گوگل اینتاس و گوگل ترندس از سایر جست و جوگرها موثرتر هستند.

2-  پیشرفت بیشتر

مورد استفاده قراردادن برنامه های تخصیص به شما اطلاع می دهد که گروه رسانه های اجتماعی شما در مسیر درست حرکت می کند یا خیر؟ از جمله این برنامه ها Marketo یا Convertro می باشد.

۳-  احساسات پیرامون نام تجاری

استفاده از تبلیغات مناسب که سبب ایجاد حس مثبت در افراد شود زیرا احساس منفی می تواند بر روی نام تجاری شما تاثیر نامناسبی بگذارد. در این رابطه ابزارهایی همچون SocialMention و meltwater وجود دارد که می تواند به شما در اندازه‌گیری احساسات، درباره نام تجاری شما به صورت آنلاین کمک کند.

۴-  لینک های ورودی

یکی از عوامل تاثیر گذار در رتبه بندی گوگل و محبوبیت شما لینک های ورودی هستند. حجم لینک های وارد شده به سایت شما از عواملی هستند که میتوان پس از شناسایی آن ها علاقه افراد را به فعالیت های اجتماعی خود جلب کرده و از مزایای آن در آینده بهره مند شوید.

۵-  ‌klout و نمره آن

یکی از ابزارهایی که برای اندازه گیری تعامل در رسانه های اجتماعی به کار می رود کلوت می باشد. این ابزار به شما کمک می کند تا متوجه شوید آیا تلاش های شما در رسانه های اجتماعی نتیجه بخش بوده است یا خیر.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:



:: برچسب‌ها: تاثیرات رسانه های اجتماعی در بازاریابی,تاثیرات رسانه های اجتماعی,بازاریابی,شبکه های اجتماعی,رسانه های جمعی,نام تجاری,پیام کوتاه,پیام صوتی,بانک شماره کل کشور,ارسال کدپستی,ارسال همراه اول,ارسال ایرانسل,بانک مشاغل,تبلیغات پیامکی,بازاریابی اینترنتی,موفقیت در بازاریابی,مدیریت بازاریابی,روش های تبلیغات ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

 

شاد بودن در انجام کار چندان مشکل نیست تنها با توجه به جزئیات میتوان شاد بود. میتوان از کوچکترین جزئیات شروع کرد به طور مثال فضای کاریمناسب یک میز کار مناسب که ساعت های زیادی از روز را در آن سپری می کنید یا یک میان وعده بسیار دلچسب, این موارد هرچند کوچک و جزئی هستند ولی تا حد بسیار زیادی می توانند سبب شوند تا روزهای خود را بسیار شاداب تر سپری کنید و از کسالت و یکنواخت بودن روزهای مختلف جلوگیری شود.

ترفندهای زیادی را میتوان به کار گرفت که در محیط کاری در شرایط شادی قرار بگیرید از این میان چندین راهکار انتخاب شده که در ذیل به شرح آنها می پردازیم.

1- زیباسازی و تزئین محیط کار

انجام کارهای جزئی مانند گذاشتن یک قاب عکس زیبا بر روی میز کار یا یک گلدان کوچک در روی میز و ... همه آن مواردی که سبب شادی شما می شود. لذت بردن از فضایی که در آن کار میکنید علاوه بر افزایش روحیه شاد در شما سبب انجام هرچه بهتر کارها می شود.

2- انجام پیاده روی

در طی یک روز حداقل 10 دقیقه را به انجام پیاده روی سریع اختصاص دهید. انجام این کار به سبب دریافت هوای تازه میزان جریان خون را در مغز افزایش می دهد و سبب شادی بیشتر و رفع کسالت و خواب آلودگی در بدن می شود.

3- نوشیدن 2 الی 3 لیتر آب در طول روز

نوشیدن به اندازه کافی آب در طی روز به خصوص 2 الی 3 لیتر سبب افزایش H2O موجود در آن از کسالت و خواب آلودگی جلوگیری می کند. لذا سعی کنید در طول روز چند لیتر آب نوشیده و همواره از غذاهایی استفاده کنید که کمی مرطوب باشند.

4- همواره به خود انرژی مثبت دهید

همواره سعی کنید از خود تعریف کنید این امر را به خود بقبولانید که شما فردی عالی در انجام کارهای خود هستید. این کار سبب افزایش اعتماد به نفس در شما خواهد شد.

5- استفاده از گلدان در محیط کار

استفاده از گیاهان و سبزینه ها سبب آرامش شما در محیط کاری میشود. به طور مثال می توانید از گل آلوئه ورا استفاده کنید که سبب جلوگیری از آفتاب سوختگی می شود و یا یک گلدان گل یاس که سبب آرامش اعصاب و فکر شما می شود.

6- استفاده از ظروف واقعی

استفاده از فنجان و یا بشقاب واقعی سبب می شود احساس راحتی بیشتری در محیط کاری خود داشته باشد. لذا می توانید استفاده از ظروف یکبار مصرف را کاهش دهید.

7- به تصاویر طنز و جالب نگاه کنید

مشاهده تصاویر خنده دار و طنز سبب افزایش آزاد شدن آندروفین موجود در مغز میشه و به نوعی سبب تقویت روحیه شما خواهد شد.

8- تعیین اهداف کوچک برای خود

در آغاز صبح لیست کوچکی از کارهایی که باید انجام دهید را آماده کنید تا از میزان دلهره خود در هنگام انجام کارها بکاهید.

9- لحظه‌ای استراحت کنید

لحظاتی که در هنگام انجام کار احساس می کنید دارای عدم تمرکز در انجام امور کاری خود هستید لحظه ای را استراحت کنید تا مجدد تمرکز خود را بدست آورید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگیآماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل،بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

عناوین مرتبط



:: برچسب‌ها: راهکار شاد بودن در محیط کار، شاد بودن در محیط کار، تزئین محیط کار، افزایش روحیه شاد، تعیین اهداف، پیام های تبلیغاتی، پیام صوتی، پایین ترین تعرفه، پنل های کاربری و نمایندگی، بانک شماره، تبلیغات پیامکی، سامانه پیام کوتاه سیمرغ، بانک مشاغل، سیمرغ اس ام اس، ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

 

نماینده سیمرغ اس ام اس  میتواند از سامانه پیامکی مدیریتی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی ( مثلا www.Yoursite.com ) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نماید، در این شرایط هیچ نامی از شرکت سیمرغ اس ام اس برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام و برند خود فعالیت نمایند .

سیمرغ اس ام اس بدلیل بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، بانک مشاغل، کد پستی، ارسال از روی نقشه، جنسیت، رده سنی، همراه اول، ایرانسل و ...  در کل استان کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب، قصرشیرین، کرمانشاه، گیلان غرب، هرسین، روانسر، جوانرود، دالاهو، کنگاور، سنقر، صحنه و پاوه نمایندگی می پذیرد.

در هر شهری از استان کرمانشاه هستید می توانید نماینده سیمرغ اس ام اس شوید.

همین حالا ثبت نام کنید و نماینده ما باشید.

برای دریافت اطلاعات جامع نمایندگی اینجا را کلیک کنید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:



:: برچسب‌ها: نمایندگی سیمرغ اس ام اس در کرمانشاه,نمایندگی,نمایندگی سیمرغ اس ام اس,نمایندگی در کرمانشاه,سامانه پیامکی,بانک شماره کشور,بانک مشاغل,ارسال کد پستی,اطلاعات نمایندگی,پیام کوتاه,پیام تبلیغاتی,تبلیغات پیامکی,خرید آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ


فروشگاه های بزرگ ازجمله کاربرانی هستند که برای کسب و کار خود از ارسال انبوه پیامک استفاده میکنند.  حال میخواهیم به چند نمونه از کاربردهایارسال پیامک برای فروشگاه ها اشاره کنیم :

اعلام افتتاح شعب جدید در سطح شهر از طریق پیامک

اعلام  رسیدن اجناس جدید و متفاوت به فروشگاه

معرفی کالاهای فروشگاه به گروهی خاص

اطلاع رسانی تخفیف های فصلی و دوره ای برای کالاهای فروشگاه  

 اطلاع رسانی تخفیف اجناس خاص به یک محدوده خاص از طریق ارسال کدپستی

ارسال پیامک تشکر به  مشتریان فروشگاه پس از خرید

اطلاع رسانی در خصوص جشنواره های فصلی برای فروش و قرعه کشی به همراه جوایز

ایجاد گروه مخاطبین و باشگاه مشتریان با عضویت اشخاص در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه

استفاده از منشی پیامکی در پنل کاربری سامانه پیام کوتاه بدین صورت که یک  منشی پیامکی می سازید و افرادمیتوانند با ارسال  عدد خاصی اطلاعات مورد نظر را دریافت نمایند ، مثلا با ارسال عدد 1 آدرس شعب شما در منطقه یک تهران  ارسال شود .

در حال حاضر اکثر فروشگاه ها ارسال انبوه پیامک انجام میدهند. اگر شما هنوز از پنل پیامکی  استفاده نکردید، با ثبت نام در سامانه پیامکی سیمرغ اس ام اس از امکانات و بازخورد آن بهره مند شوید.

 سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط



:: برچسب‌ها: راهکار پیام کوتاه برای فروشگاه های زنجیره ای, فروشگاه های زنجیره ای ,راهکار پیام کوتاه ,کسب و کار ,کاربردهای ارسال پیامک ,ارسال پیامک برای فروشگاه, باشگاه مشتریان ,ارسال انبوه پیامک ,منشی پیامکی, پنل پیامکی, سامانه پیام کوتاه, بانک مشاغل, سامانه پیام کوتاه سیمرغ ,تبلیغات پیامکی,سیمرغ اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

امروزه افراد زیادی در اثر امواج الکترومغناطیسی دچار سردرد ، تهوع و دردهای دیگر میشوند.اما آیا این امراض ناشی از امواج الکترومغناطیسی میباشند ؟

در کشور انگلستان تقریبا ۵ درصد از جمعیت به تاثیرات منفی امواج الکترومغناطیس بر سلامتی افراد معتقدند. آلرژی به امواج رادیویی ساطع شده از دستگاه‌هایی مانند  تلفن همراه‌،تلویزیون و حتی لامپ‌های روشنایی بر روی انسان اثر میگذارند.

افرادی که از EHS رنج می‌برند معتقدند تابش در این سطح پایین هم می‌تواند مضر باشد. این افراد علائمی مانند سردرد، بی حالی، حالت تهوع، سختی در نفس کشیدن و حتی فلج شدن را گزارش کرده‌اند. آن‌ها همچنین بیم آن را دارند که این تشعشعات ممکن است موجب سرطان، بیماری‌های خودایمنی و اختلالات عصبی در بلند مدت شود.

در سال‌های اخیر، با پیشرفت ارتباطات، ترس از خطرناک بودن امواج الکترومغناطیسی ناشی از موبایل‌ها و امواج وای فای هم شدت یافته است. اما راهی برای فرار ازاین امواج وجود ندارد.

تحقیقی در سال ۲۰۱۰ نشان داد که سیگنال‌های وای فای فعالیت مغزی را در زنان جوانی که طی آزمایشی سعی در تکرار یک سری اعداد که برای آن‌ها خوانده می‌شد را داشتند، به شدت کاهش می‌داد.

حساسیت برای سلامت کودکان به اندازه‌ای است که پارلمان اروپا درخواست محدودیت استفاده از وای فای در مدارس و همچنین محدودیت استفاده از موبایل توسط کودکان را دارد.

برخی پزشکان هم از این بیماری ابراز نگرانی می‌کنند. دکتر اندرو ترسیدر پزشک خانوادگی در سامِرسِت انگلستان بیماران زیادی را دیده که از علائمEHS شکایت می‌کنند. او عقیده دارد حساسیت الکترومغناطیسی یک بیماری جدی است. او همچنین می‌گوید:

ما دقیقاً نمی‌دانیم این بیماری چگونه اتفاق می‌افتد، اما با توجه به حساسیت سلول‌های بدن به دیگر انواع موج‌های دارای انرژی مانند امواج صوتی و نور، این‌که سلول‌ها به دیگر فرکانس‌ها (مانند امواج رادیویی) حساس نباشند عجیب خواهد بود. امیدوارم در آینده‌ای نزدیک، سرویس سلامت همگانی انگلستان (NHS) در تصمیم خود تجدید نظر کرده و این بیماری را جدی بگیرد.”

هرچند بعضی کارشناسان به این داستان‌ها مشکوک هستند. پروفسور مالکوم اسپرین مدیر بخش فیزیک پزشکی بنیاد سلطنتی برکشایر می‌گوید:

هیچ‌گونه شواهدی مبنی بر ارتباط میان امواج وای فای یا سیگنال‌های موبایل با بیماری وجود ندارد. سطح تشعشع از این دستگاه‌ها بسیار پایین است؛ به حدی که در اکثر موارد اصلاً قابل تشخیص نیست. شدت تابش امواج وای فای صدهزار بار کمتر از یک اجاق مایکروویو خانگی است. اگر حساسیت به امواج الکترومغناطیسی واقعی بود، باید هنگامی که اولین بار در یک قرن پیش معرفی شدند با آن‌ روبرو می‌شدیم. به نظر من علائم این بیماری می‌توانند ناشی از نگرانی مردم درباره‌ی تکنولوژی باشند، نه خود تکنولوژی.”

اما افرادی که خود را مبتلا به EHS می‌دانند می‌گویند ناراحتی‌شان خیلی واقعی است.

 نظر شما چیست؟ آیا باوجود تمامی شواهد علمی واقعاً چنین بیماری‌ای وجود دارد؟ یا این بیماری ساخته و پرداخته‌ی ذهن افرادی است که از تکنولوژیوحشت دارند؟

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط



:: برچسب‌ها: اثرات امواج وای فای, ( Wifi ) امواج وای فای, امواج الکترومغناطیس, سیگنال‌های وای فای, اثرات امواج ,حساسیت الکترومغناطیسی, تکنولوژی, آلرژی امواج رادیویی, پیام های تبلیغاتی, پیام صوتی, پایین ترین تعرفه, پنل های کاربری و نمایندگی, بانک مشاغل, تبلیغات پیامکی, سامانه پیام کوتاه سیمرغ ,سیمرغ اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

  

ای وجودت عشق را معنای حسین ،عالمی یك قطره تو دریا حسین ،فرا رسیدن ماه محرم را به تمامی مسلمانان جهان تسلیت عرض می نماییم.

 

کوچه کوچه دلم پر از غوغاست / هر طرف خیمه عزا برپاست

قدسیان سوگوار و محزونند / همه هستى سیه پوش عزاست

ماه خون و خروش و ماتم شد / ماه خون خدا محرم شد

.......................................................................................................

ماکه روز شب بسوزیم و گدازیم / دل فقط به عشق مولامون مى بازیم

اگه از دنیا بریم بشیم بهشتى / تو بهشت بازم حسینیه مى سازیم . .

.......................................................................................................

                              با بوی محرم الحرام تو حسین   /   ایام عزا و غصه آغاز شود

                              نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز  /    دانش‌آموزان عالم را همه دانا کند

         ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین  /  بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند

.......................................................................................................

باز محرم رسید، ماه عزای حسین
سینه‌ی ما می‌شود، كرب و بلای حسین
كاش كه تركم شود غفلت و جرم و گناه
تا كه بگیرم صفا، من ز صفای حسین

.......................................................................................................

همواره تجّسم قیام است حسین (ع)
در سینة عاشقان ، پیام است حسین (ع)
در دفتر شعر ما ، ردیف است هنوز
دل چسب‌ترین شعر کلام است حسین (ع)

.......................................................................................................

صدای پای محرم به گوش می آید

بگیر دست مرا به حق ماه عزات

بیا و روی مرا بر زمین مزن ارباب

مرا چهل شب دیگر رسان به کرب بلا

.......................................................................................................

 

عناوین مرتبط

 

 



:: برچسب‌ها: پیام تسلیت محرم,تسلیت محرم,پیام تسلیت,ماه محرم,محرم الحرام,ماه عزاي حسين,امام حسين (ع) ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

در زمان اتمام بازاریابی  باید بازاریابی مجدد را شروع کنید.این نوع بازاریابی ، مشتریانی که از قبل نسبت به محصولات شما اظهار علاقه کردند مورد هدف قرارمیدهد. بازاریابی مجدد، این فرصت را برای شما فراهم میکند که محصولات خود را توسعه دهید و به فروش برسانید و در کنار آن از قدرت ایجاد آگاهی از برند در مخاطبین شما برخوردار می باشد.

 ما در این مطلب به معرفی مراحل اولیه بازاریابی مجدد میپردازیم:

تهیه سابقه و پیشینه ای از تعاملات خود با مشتری

 همه تعاملات با مشتریان خود  را جمع آوری کنید ،در زمان تماس مجدد با مشتریان، این اطلاعات به شما کمک میکند تا به شناخت بهتر بازار و نیازهای مشتریان برسید و تغییرات لازم را در محصولات و عملکرد خود ایفا کنید.

 پیگیری عملکرد تیم

 شما باید روش های اثرگذار در ارتباط با مشتریان را بررسی کرده و  روش تیم خود را در ارتباطات با مشتریان پیگیری کنید . از آنها بخواهید در تماس های مجدد خود از  تکنیک های بررسی شده توسط شما استفاده  نمایند.

گسترش  پایگاه اطلاعات مشتریان

این کار روش های ممکن برای برقراری ارتباط مجدد با مشتریان را افزایش می دهد. از این طریق شما هر بار با ایجاد تغییری در کمپین خود امکان دسترسی مجدد به مشتریان خود از طرق مختلف را خواهید داشت و در نتیجه هزینه های بازاریابی خود برای بدست آوردن مشتریان جدید را کاهش می دهید.

 کاهش زمان انتظار

مشتریان در بازار از گزینه های زیادی برخوردار هستند پس در صورتیکه برند شما را فراموش کنند به  دنبال دیگر گزینه ها میروند. بنابراین شما باید فاصله زمانی کوتاهی بین دو  بازاریابی قاردهید تا مشتری محصول و برند شما را از یاد نبرد.

 انتخاب درست کانال های ارتباطی

اگر برای کمپین بازاریابی خود از شبکه های اجتماعی بهره برده اید، برای بازاریابی مجدد به منظور افزایش نرخ تبدیل خود و دسترسی بیشتر تفاوتی در کانال مورد استفاده خود ایجاد کنید.

از بازاریابی موبایلی استفاده کنید

پس از انجام 5 مرحله بالا، اکنون زمان هدف گیری مجدد مخاطبین می باشد. برای این کار کمپین خود را با یک تماس با مخاطب شروع نکنید، بلکه  در ابتدا با ارسال پیامک به آنها ،تفاوت های ایجاد شده در محصول یا حتی محصولات جدید را به اطلاع وی برسانید.

بازاریابی با موبایل روشی به نسبت جدید برای هدف گیری مجدد مخاطبین قبلی و ایجاد تعامل با آنها می باشد. در این روش تشخیص مخاطبین نامرتبط و اشتباه نیز ممکن می شود و موجب اثر بخشی بیشتر فعالیت بازاریابی مجدد شما می باشد.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

 

عناوین مرتبط

بازاریابی پیامکی

چرا سیمرغ اس ام اس؟

برخی از مشتریان سیمرغ اس ام اس

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

برخی از مشتریان سیمرغ اس ام اس

دانستنی های بازاریابی در شبکه های اجتماعی



:: برچسب‌ها: موفقیت در بازاریابی مجدد, بازاریابی مجدد , ارتباط با مشتریان, کانال های ارتباطی, بازاریابی موبایلی, شبکه های اجتماعی, ارسال پیامک ,هزینه های بازاریابی ,پیام های تبلیغاتی, پیام صوتی, پایین ترین تعرفه, پنل های کاربری و نمایندگی, بانک شماره, تبلیغات پیامکی, سامانه پیام کوتاه سیمرغ ب,انک مشاغل,سیمرغ اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

شمس الدین محمد حافظ ملقب به خواجه حافظ شیرازی و مشهور به لسان الغیب از مشهورترین شعرای تاریخ ایران زمین است که تا نام ایران زنده و پا برجاست نام وی نیز جاودان خواهد بود. ولادت حافظ در اول هاى قرن هشتم هجرى و در حدود سال ۷۲۷ در شیراز اتفاق افتاد. وفات حافظ به سال ۷۹۲ هـ اتفاق افتاد. او داراى زن و فرزندان بود.

.......................................................................................

حاصل کارگه کـــون و مکان این همه نیست
باده پیش آر که اسباب جهان این همه نیست

.......................................................................................

سال ها دل طلب جام جم از ما می کرد
و آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد
بیدلی در همه احوال خدا با او بود
او نمی دیدش و از دور خدایا می کرد

......................................................................................

خیز تا برکلک آن نقاش جــــــــان افشان کنیم
کاینهمه نقش عجب در گردش پرگارداشت
گر مرید راه عشقـــــــــی فکر بد نامی مکن
شیخ صنعان خرقه رهن خانه خمار داشت
وقت آن صوفی قلندر خوش که در اطوار سیر
ذکر تسبیح ملک در حلقه زنار داشـــــــت

.......................................................................................

دیدی ای حافظ که کنعان دلم بیمار شد

عاقبت با اشک و غم کوه امیدم کاه شد؟

گفته بودی یوسف گمگشته بازاید ولی

یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد

.......................................................................................

صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم
تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم
دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود
مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم

.......................................................................................

 

عناوین مرتبط



:: برچسب‌ها: 20 مهر بزرگداشت روز حافظ ,بزرگداشت روز حافظ , بزرگداشت حافظ, خواجه حافظ شیرازی, لسان الغیب, ابوعلی سینا ,شیخ بهایی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

 گروه سیمرغ از سال 1392 همواره حامی اکثر برنامه های فرهنگی،هنری بوده، واکنون  حامی  اجرای زیبای  رامین عزیزی خواننده محبوب کشورمان میباشد.

زمان برگزاری : روز یکشنبه  19مهر ، ساعت 18

مکان برگزاری : تالار فخرالدین اسعد گرگانی

مراکز فروش بلیط : موسیقی روزبه 32221371 ،موسیقی سل  32325654 ، شیرینی سرای کندو 3233718

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه  سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط



:: برچسب‌ها: کنسرت رامین عزیزی درگرگان ,کنسرت رامین عزیزی, رامین عزیزی ,سیمرغ اس ام اس , پیام های تبلیغاتی, پایین ترین تعرفه, پنل های کاربری و نمایندگی ,سامانه پیام کوتاه سیمرغ ,بانک شماره, بانک مشاغل, تبلیغات پیامکی, گروه سیمرغ, ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

بازاریابی پیامکی اصول و قواعدی دارد که مدیران ارشد بازاریابی ممکن است نتوانند به طور کامل از مزایای این روش سود ببرند. پیامک برای توسعه استراتژیها و اثربخشی ارتباطات مفید است و این امر پیچیدگی آغاز تعاملات با مکالمات را از دید پنهان می کند.

استفاده از سامانه پیامکی در فعالیت ها، شمارا به سمت مراحل زیر سوق می دهد:

1.توصیه آنها عمل به مقررات بازاریابی پیامکی است و اولین قدم در این بازاریابی ایجاد مشتریان جدید است. این تنها به جمع آوری شماره های مشتریانختم نمی شود، بلکه باید رضایت آنها را هم جلب کنید.

2.برای بازاریابی پیامکی خود استراتژی اتنخاب کنید که علاوه بر جذب مشتری به حفظ آن نیز کمک کند.

3.انجام این کار مستلزم استفاده از چیزی به نام یک شماره اختصاصی است که یک شماره تلفن ساده است که افراد برای ارسال و دریافت پیامها  و ارتباط با شما از آن استفاده می کنند. اکثر شرکتهای موفق ازچندین شماره اختصاصی برای موقعیت و کاربردهای تجاری مختلف استفاده می کنند.

4.با داشتن فهرست مشخصی از مشتریان و مشتریان بالقوه که علاقه مند به دریافت پیام هستند، این شانس را دارید که براساس اهداف بازاریابیخود، آنها را به یک اقدام عملی ترغیب کنید.

5. پیامهای ارسالی را با اطلاعات خصوصی مشترکین ادغام کنید تا ارائه دهندگانی با راه حلهای قابل انعطاف،به  شما اجازه می دهند تا داده های مشترکین خود را با داده های خصوصی ادغام کرده و برای اینکه مشتریان و مشتریان آینده را با پیامکهای مرتبط به آنها هدف قرار دهید،گروه هایی ایجاد کنید-برای مثال،برای تبلیغات منطقه ای،پیشنهادات خاصی بر مبنای بخشهای جغرافیایی طبقه بندی می شوند.

6.ارائه دهندگانی آینده گر به شما توصیه می کنند تا از این موقعیت سود برده و در جریان ارتباطات موبایلی،اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان خود کسب کنید.

7.ارائه دهندگان خدمات پیامکی همچنین باید هر گونه نگرانی در مورد دسترسی محدود را کاهش دهند،و به شما اجازه دهند که به محدوده وسیعی از مشتریانی دسترسی داشته باشید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط



:: برچسب‌ها: صفر تا صد پیامکی، بازاریابی پیامکی ,سامانه پیامکی , شماره اختصاصی , جذب مشتری , مشتریان بالقوه, اهداف بازاریابی , تبلیغات منطقه ای ,خدمات پیامکی, سامانه پیام کوتاه سیمرغ ,بانک شماره, پیام های تبلیغاتی, پیام صوتی, پایین ترین تعرفه, پنل های کاربری و نمایندگی, بانک مشاغل, تبلیغات پیامک,یسیمرغ اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ


مساجد بدلیل شرایط خاص خود، بسادگی می تواند عامل جذب جوانان شود. انعكاس فعالیت‌های مسجد در بین مردم و اطلاع‌رسانی و آگاهی نسل جوان با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی دقیق نه تنها می توانند برای جامعه مفید باشند بلکه می توانند باعث جذب این نیروی فعال و نیرومند شوند.

بسیاری از افراد از سامانه پیامکی به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده می کنند، اما بدانید که می توانید با استفاده از سامانه پیامک با مخاطبان خود در ارتباط باشید. برخی موارد استفاده از سامانه پیامکی برای مشاورین املاک به شرح زیر میباشد:

1- اعلام سفر های زیارتی و سیاحتی و زمان و شرایط ثبت نام

2- اعلام حضور افراد مطرح و زمان سخنرانی ایشان از طرق پیامک

3- اعلام برگزاری مسابقه و آگاه سازی جوانان در زمان تعیین شده

4- نظرسنجی برای انجام فعالیت های گوناگون؛ برای مثال:

شما کدام فعالیت در جذب جوانان موثرتر است؟

نماز جماعت و سخنرانی ها

فعالیت های فرهنگی

فعالیت های ورزشی

مراسم

5- اعلام برگزاری کلاس های جذاب آموزشی (درسی، فرهنگی، ورزشی، هنری و مذهبی )

6- آگاه سازی اهل محل از اتفاقات و حوادث ویا حتی اخبار فوت یا سفر زیارتی اهالی محل ازطریق پیام کوتاه

7- ارسال پیام تبریک و تسلیت در مناسبت های مختلف به اعضای مساجد و هیئت ها

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه و حرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"                                            

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

راهکار های پیامکی برای مشاورین املاک

راهکارهای پیامکی برای ارایشگاه

راهکارهای پیامکی برای مدارس

راهکارهای پیامکی برای دوزندگی

راهکار پیامکی جدید 94 برای فروشگاه های لباس

راهکار جدید پیامکی برای سازمان ها

راهکارهای جدید و متنوع پیامکی برای آتلیه عکاسی



:: برچسب‌ها: تکنیک های پیامکی برای مساجد و هیئت ها,تکنیک های پیامکی,راهکار های پیامکی,سامانه پیامکی,ابزار تبلیغاتی,پیامک,پیام کوتاه,تبلیغات برای مسجد,تبلیغات برای هیئت,اس ام اس,سامانه پیام کوتاه,بانک شماره,بانک مشاغل,راهکارهای جدید,راهکارهای جدید پیامکی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

نماینده سیمرغ اس ام اس  میتواند از سامانه پیامکی مدیریتی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی مثلا (www.Yoursite.com) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نماید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت سیمرغ اس ام اس برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام و برند خود فعالیت نمایند .

سیمرغ اس ام اس بدلیل بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، بانک مشاغل، کد پستی، ارسال از روی نقشه، جنسیت، رده سنی، همراه اول، ایرانسل و ... در کل استان خراسان شمالیبجنورد, شیروان, اسفراین, آشخانه, مانه و سملقان, جاجرم, فاروج, گرمه, راز, جرگلان, درق, تیتکانلو, ایور, صفی‌آباد, قاضی, شوقان, پیش‌قلعه, سنخواست, حصار گرم‌خان, لوجلی نمایندگی می پذیرد.

در هر شهری از استان خراسان شمالی هستید می توانید نماینده سیمرغ اس ام اس شوید.

همین حالا ثبت نام کنید و نماینده ما باشید.

برای دریافت اطلاعات جامع نمایندگی اینجا را کلیک کنید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه و حرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"                                                  

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:



:: برچسب‌ها: نمایندگی سیمرغ اس ام اس در خراسان شمالی,نمایندگی در خراسان شمالی,نمایندگی سامانه پیامکی,بانک شماره کشور,بانک مشاغل,ارسال از روی نقشه,اطلاعات نمایندگی,پیام کوتاه,پیام تبلیغاتی,سامانه پیام کوتاه,تبلیغات پیامکی,اخذ نمایندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

سامانه پیام کوتاه سیمرغ اس ام اس با ارائه خدمات پیامکی با مناسب ترین تعرفه ها در سراسر ایران  میباشد. سامانه سیمرغ اس ام اس دارای  مزایایی از قبیل  ارسال تلگرام ،ارسال انبوه ، ارسال ایرانسل و همراه اول به تفکیک شهر و استان ، جنسیت و... همچنین ارسال از طریق کدپستی میباشد.فقط کافیست وارد سایت  www.simorghsms.com  شوید و با ثبت نام در سامانه از مزایا و امکانات آن بهره مند شوید.

  مراحل ارسال از طریق کدپستی  به شرح زیر میباشد:

  1. ابتدا در سامانه سیمرغ اس ام اس ثبت نام کرده و پنل کاربری خود را انتخاب نموده و ثبت نام کنید ، با دریافت نام کاربری و رمز عبور خود وارد پنل پیامکی خود شوید .
  2. در این مرحله هر نوع ارسالی (ارسال انبوه ، ارسال ایرانسل ، همراه اول) را انتخاب کرده و   سپس کد پستی را  انتخاب کنید .
  3. با وارد کردن کدپستی خیابان مورد نظر خود ، تعداد شماره های موجود نمایش داده میشود و با افزودن به سبد گیرندگان میتوانید ارسال خود را انجام دهید.

تصویر

 برای دریافت کدپستی منطقه مورد نظر اینجا کلیک کنید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط

چرا سیمرغ اس ام اس؟

قدرتمندترین سامانه پیامکی در گلستان

ارسال تلگرام در سیمرغ اس ام اس فعال شد

قدرت مند ترین سامانه پیامکی در کشور

خدمات نوین که سیمرغ اس ام اس ارائه میدهد



:: برچسب‌ها: ارسال کدپستی , خدمات پیامکی, سامانه پیام کوتاه, ارسال تلگرام ,ارسال انبوه ,پنل کاربری, کد پستی, پیام های تبلیغاتی, پیام صوتی, پایین ترین تعرفه, پنل های کاربری و نمایندگی, بانک شماره, بانک مشاغل, تبلیغات پیامکی, سیمرغ اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

 



برای ارسال پیامک از شماره های مجازی استفاده می شود که این شماره ها به دو دسته خطوط اختصاصی و خطوط اشتراکی تقسیم میشوند.

خطوط اشتراکی ویا عمومی، خطوطی هستند که روی تمامی پنلها موجود می باشد و بدلیل استفاده چندین کاربر ازین خطوط، امکان دریافت پیامک وجود ندارد و صرفا جهت ارسال اس ام اس میباشد.

اما برخی از کاربران علاوه بر ارسال، نیاز به دریافت پیامک  دارند تا بتوانند از تمامی امکانات سامانه پیامکی بخوبی استفاده کنند. به غیر از پنل برنزی سیمرغ، سایر پنل ها به طور رایگان دارای یک تا سه خط اختصاصی می باشند. این خطوط در کیفیت ارسال با خطوط اشتراکی تفاوتی ندارند.

مزیت دیگر خطوط اختصاصی علاوه بر دریافت پیام، این است که کاربر می توانند خطی با شماره مشابه خط موبایل یا محل کار خود داشته باشد بعد از ارسال پیام با این خط، اگر شماره کاربر در تلفن همراه مخاطب ذخیره باشد پیام با نام خود کاربر به دست ایشان می رسد.

سامانه پیامکی سیمرغ اس ام اس با پشتیبانی از تمامی اپراتورها سعی دارد بهترین خدمات را با شماره های مجازی به مشتریان ارائه دهد.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

32229441 - 017  

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط

خدمات نوین که سیمرغ اس ام اس ارائه میدهد

قدرت مند ترین سامانه پیامکی در کشور

شماره های مجازی برای ارسال پیام کوتاه

چرا سیمرغ اس ام اس؟

پیام های تبلیغاتی و چگونگی دریافت یا لغو آن

دلایل ارسال نشدن اس ام اس های تبلیغاتی



:: برچسب‌ها: تفاوت خطوط عمومی و اختصاصی,خطوط عمومی,خطوط اختصاصی,شماره های مجازی,ارسال پیامک,خطوط اشتراکی,ارسال اس ام اس,سامانه پیامکی,دریافت پیامک,پیام کوتاه,پیام تبلیغاتی,پیام صوتی,سامانه پیام کوتاه,بانک شماره,بانک مشاغل,تبلیغات پیامکی,سیمرغ اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

حادثه تلخ و تاسف بار سرزمین منا که‌ درگذشت خیل عظیمی از حجاج بیت الله الحرام و آسیب بسیاری دیگر از مهمانان حریم الهی در روز عید عزیز و عظیم قربان را سبب شد، موجبات حزن و اندوه را در میان تمام مسلمین جهان فراهم آورد.

سیمرغ اس ام اس  ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ به هموطنان و به ویژه خانواده های معظم قربانیان، از خداوند متعال علو درجات برای‌ درگذشتگان، صبرجزیل برای بازماندگان و شفای عاجل برای  مجروحین حادثه  مسئلت دارد.

به نقل از آقای رامبد جوان مجری برنامه خندوانه ، کمپین جمع آوری امضا در اعتراض به فاجعه سرزمین منا راه اندازی شده است .

 آدرس سایت موزه صلح تهران www.tpm.ir کمپین جمع آوری امضا توسط موزه صلح تهران و خانه سینما

آدرس سایت موزه صلح تهران www.tehranpeacemuseum.org کمپین

www.tpm.ir آدرس کمپین 

Mecca Disaster فاجعه سرزمین منا

http://www.petitions24.com/mecca_disaster

  با امید جلوگیری از تکرار چنین فجایعی در آینده برای همه بشریت

 

عناوین مرتبط

مسابقه پیامکی برنامه خندوانه شبکه نسیم

خدمات نوین که سیمرغ اس ام اس ارائه میدهد

چرا سیمرغ اس ام اس؟



:: برچسب‌ها: پیام تسلیت حادثه منا, پیام تسلیت, حادثه منا, تسلیت حادثه منا ,حجاج بیت الله الحرام ,برنامه خندوانه , رامبد جوان, فاجعه سرزمین منا, موزه صلح تهران ,کمپین جمع آوری امضا ,کمپین جمع آوری امضا در اعتراض به فاجعه, سیمرغ اس ام اس, ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

 

گروه سیمرغ  با ارائه خدمات مبتنی بر  ارسال پیام کوتاه  برای مشتریان خود  خدمتی نوین ارائه میدهد . بانک مشاغل کل کشور در استان های تهران ، مازندران ، گلستان و سایر استان های کشور ازجمله :

البرز، مرکزی ، قم ، اصفهان ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، سمنان ،گیلان ، آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، کرمان ، فارس ، اردبیل ، زنجان ، هرمزگان ، کهکیلویه ، بوشهر ، سیستان و بلوچستان ، چهارمحال و بختیاری ، خوزستان ، یزد، قزوین ، همدان ، کرمانشاه ، ایلام و ....

برای اصناف  گوناگون مانند :

دندان پزشکان ، پزشکان ، مشاورین حقوقی ، وکلا ، مهندسین ، پیمانکاران ، دفاتر و شرکت های مسافری و جهانگردی ، دفاتر بیمه ، کارخانه و کارگاهها ، کانون تبلیغاتی ، لیست اعضای رایانه ، بازاریان و فروشگاه ها ، باشگاه فرهنگی و ورزشی ، هیئت ورزشی ، مدارس ، دانشگاهها ، رستوران و....

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، ارسال از روی نقشه، بانک مشاغل و... می باشد.

 "با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

عناوین مرتبط

کاربردهای پیام کوتاه (sms) در مشاغل

بانک شماره های اصناف کشور به تفکیک استان

چرا سیمرغ اس ام اس؟

ارسال پیام کوتاه فقط 105 ریال

خدمات نوین که سیمرغ اس ام اس ارائه میدهد

برخی از مشتریان سیمرغ اس ام اس

قدرتمندترین سامانه پیامکی در گلستان

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در گلستان

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در مازندران

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در تهران 



:: برچسب‌ها: بانک مشاغل کشور به تفکیک استان, بانک مشاغل کشور, بانک مشاغل , استان های تهران, گلستان, اصفهان ,خراسان رضوی ,سیستان و بلوچستان,مشاورین حقوقی, پزشکان ,مدارس, وکلا, پیام های تبلیغاتی ,پیام صوتی, پایین ترین تعرفه, پنل های کاربری و نمایندگی ,بانک شماره, ارسال از روی نقشه,سامانه پیام کوتاه سیمرغ, تبلیغات پیامکی ,سیمرغ اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

یک روز دلم به جشن مولا علی می رفت 

در عیدِ غدیرِ خُم به صحرا می رفت 

هر کوه که در برابر می‏دیدم 

چون دستِ علی بود که بالا می رفت

………………………………………………………………………………………

علی در عرش بالا بی نظیر است
علی بر عالم و آدم امیر است
به عشق نام مولایم نوشتم
چه عیدی بهتر از عید غدیر است؟

………………………………………………………………………………………

غدیر ای باده‏ گردان ولایت   /  رسولان الهی مبتلایت
     ندا آمد ز محراب سماوات      / به گوش گوشه ‏گیران خرابات
رسولی کز غدیر خم ننوشد  /    ردای سبز بعثت را نپوشد

………………………………………………………………………………………

خدایا به حق شاه مردان / مرا محتاج نامردان مگردان

دلا امشب به می باید وضو کرد / و هر ناممکنی را آرزو کرد

………………………………………………………………………………………

نازد به خودش خدا که حیدر دارد / دریای فضائلی مطهر دارد

همتای علی نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد

………………………………………………………………………………………

ما زین جهان از پی دیدار میرویم / از بهر دیدن حیدر کرار میرویم ،

درب بهشت گر نگشایند به روی ما / گوییم یا علی و ز دیوار میرویم

………………………………………………………………………………………

برداشت خدا پرده ز اسرار نهفت / بردست نبی گل ولایت بشکفت

شد نورٌ علی نور به ذکر صلوات / چون منزلت علی پیمبر می گفت

………………………………………………………………………………………

آسوده زهرچه بوده ام من امروز / غمها ز دلم زدوده ام من امروز

درعید غدیر خم به ذکر صلوات / ابواب جنان گشوده ام من امروز

………………………………………………………………………………………

 گروه سیمرغ اس ام اس حلول عید ولایت و امامت را که به شکرانه ی تکمیل دین و تتمیم نعمت همگان با عرشیان و فرشیان است ، محضر شما و همه ی شیعیان تبریک و تهنیت عرض می نماید.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

عناوین مرتبط



:: برچسب‌ها: پیامک – اس ام اس تبریک عید غدیر, تبریک عید غدیر, عیدِ غدیرِ خُم ,عید ولایت و امامت, اس ام اس تبریک عید غدیر, تبلیغات پیامکی, گروه سیمرغ ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

بعضی ازکاربران سامانه های پیام کوتاه براین باورند که تبلیغات پیامکی نه تنها نتیجه ی چشمگیری نداشته بلکه هزینه ی اضافی برای آنها بوده است.

تبلیغات یک عامل موثر در جذب مشتری است اما روش و نحوه تبلیغات از خود تبلیغات موثرتر است . بطور مثال اگر شما متن طولانی تری را برای ارسال اس ام اس انتخاب کنید مسلما تاثیر کمتری از متن کوتاه دارد و یا در صورتی که متن فانتزی تری را انتخاب کنید باز هم بر تاثیر تبلیغات پیامکی خود افزوده اید.

برای اینکه به عنوان یک مدیر برای کسب و کار خود بتوانید بهترین متن را در پیام های تبلیغاتی خود داشته باشید در این جا به نحوه ی طراحی متن پیام تبلیغاتی بپردازیم.

شروع پیامک...؟

شما در این است که مخاطب شما اولین چیزی را که از یک پیامک میخواند ابتدا چند کلمه اول پیامک است و بعد شماره فرستنده پیامک!

یک شروع خوب، می تواند خواننده را ترغیب کند باقی متن پیامک شما را بخواند. پس حتی الامکان ازکلمات اداری و رسمی استفاده نکنید و بیشتر از چند کلمه مرتبط با صنف خود در شروع پیامک استفاده کنید .

کلماتی برای شروع پیامک تبلیغاتی به عنوان مثال :

  • -چرا همیشه میخری؟ یکبار بفروش!
  • -ساده و موثر!
  • - آرامش را به ارمغان میاوریم!
  • -توجه! توجه!
  • - شرکت میکنی؟
  • - دوست من!
  • -به یادماندنی میشوی!
  • -قهرمان منی!
  • -سرعت این ماشین فوق العادست !
  • -امشب شام چی میخوری! 
  • -کامپیوتر و خراب کردی؟
  • -مایع ظرفشویی تموم شد؟
  • -از سوپر چی بخرم؟
  • -سلام به تو که منو یادته!

 

برای ادامه متن اس ام اس تبلیغاتی چه کنیم؟

ازانجاییکه پیامک فارسی 70 کارامتر گنجایش دارد بهتر است در ادامه متن پیامک به اصل مطلب بپردازید. اصل مطلب همان چیزی است که برای آن اقدام به تبلیغات کرده اید یعنی دقیقا نام محصول یا خدمت و یا جشنواره خرید و میزان تخفیفی که قرار است به مشتریان جدید شما داده شود. در طراحیمتن پیامک در بسیاری از موارد نیازی نیست حتما جمله خود را با فعل یا فاعل و یا رعایت نکات دستور زبان ادبیات فارسی تایپ کنیم. باید اصل مطلب در حد چند کلمه و شماره تماس نوشته شود.

پیامک تبلیغاتی چگونه به پایان برسد؟

با رسیدن پیام به دست مشتری ۹۰% موفق شده اید و بهترین بازده نصیب تان شده است. ولی برای ارتباط بهتر با مخاطبان خود میتوانید باز هم با ساده سازی و راحت کردن کار برای مخاطب خود؛ تعداد بیشتری از مخاطبان را جذب پیامک تبلیغاتی خود کنید. بهتر است برای روشهای ارتباطی در انتهای متن پیامک خود بهترین گزینه را برگزینید تا با وجود وقت زیادی که در طراحی متن پیامک صرف نموده اید از حداکثر تاثیرگذاری بهره مند شوید .

چه عوامل و ابزار ارتباطی بازده پیامک تبلیغاتی را افزایش میدهد؟

  • افزایش ۲۰%  بازده پیامک با داشتن وب سایت فعال دارای اطلاعات متن و تصویری مفید
  • تماس از طرف شما بعد از دریافت پیامک از جانب مخاطبان (این سرویس بیشتر در منشی پیامکی یا پیامک خودکار و انتقال پیامک روی موبایل و ایمیل کارایی دارد)
  •  نوشتن شماره ثابت در انتهای پیام (اغلب افراد برای خرید ترجیح میدهد تا شخصی مذاکره کنند که با تلفن ثابت تداوم کسب و کار خود را به اثبات برسانند)
  • گذاشتن محدوده ادرس بجای ادرس کامل (مثلا کنار تلفن بنویسید: ونک ؛ ملاصدرا ؛ میرداماد ؛ سیدخندان ؛ پاسداران یا تهرانپارس و ….)

 سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط

 



:: برچسب‌ها: جذب مشتری با پیامک تبلیغاتی,پیامک تبلیغاتی,سامانه پیام کوتاه,پیام کوتاه,تبلیغات پیامکی,جذب مشتری,ارسال اس ام اس,اس ام اس تبلیغاتی,متن پیامک,منشی پیامکی,پیامک خودکار,پیام صوتی,بانک شماره,بانک مشاغل,ارسال کدپستی,simorghsms ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

گروه سیمرغ از سال 1392 همواره حامی اکثر برنامه های فرهنگی،هنری بوده، واکنون  حامی  اجرای زیبای  مهدی یراحی خواننده محبوب کشورمان میباشد.

زمان برگزاری : روز جمعه  10 مهر ، اجرای اول ساعت 18 و اجرای دوم  ساعت 21

مکان برگزاری : تالار فخرالدین اسعد گرگانی

مراکز فروش بلیط : موسیقی روزبه 32221371 ،  موسیقی سل  32325654 ، سینما کاپری 32359205

 تلفن روابط عمومی :  0590206 0912

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط



:: برچسب‌ها: گروه سیمرغ حامی کنسرت مهدی یراحی درگرگان, ,گروه سیمرغ حامی کنسرت مهدی یراحی, گروه سیمرغ ,سیمرغ اس ام اس, پیام های تبلیغاتی, پایین ترین تعرفه ,پنل های کاربری و نمایندگی, بانک شماره, بانک مشاغل, تبلیغات پیامکی, سامانه پیام کوتاه سیمرغ , ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

 

بسیاری از افراد از سامانه پیامکی به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده می کنند، اما بدانید که می توانید با استفاده از سامانه پیامک با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

برخی موارد استفاده از سامانه پیامکی برای مشاورین املاک به شرح زیر میباشد:

جذب مشتري با استفاده از بانک اطلاعات املاک

جذب  مشتري با استفاده از سایت اختصاصی

جذب مشتري با شیوه های نوین تبلیغاتی از جمله پیامک های مشاوره ای

مطلع کردن مشتری از قیمت ها در صورت درخواست فرد با ارسال پیامک به سامانه(پاسخگوی خودکار)

گزارش ملک جدید مورد نظر و درخواست مشتری و ارسال پیامک به وی

ایجاد هماهنگی بین خریدار و فروشنده ،جهت صرفه جویی در هزینه های مربوط به تماس­ها

ارسال درخواست خریدار و اعلام ملک موجود با مشخصات ارائه شده از جانب مشتری به صورت خودکار

ارسال پیامک به خریداران وفروشندگان قبلی متناسب با مناسبت ها از طریق سامانه پیام کوتاه

تبلیغات گسترده با سامانه پیام کوتاه سیمرغ برای فروش، اجاره یا رهن در منطقه پستی مورد نظر

فروش سریع ملک توسط ارسال پیامک به مشتریان احتمالی

ایجاد بانک شماره های مستأجران و ارسال پیشنهادات مناسب اجاره قبل ازاتمام قرارداد مستأجر

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، ارسال از روی نقشه، بانک مشاغل و...می باشد.

 "با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

عناوین مرتبط

قدرت مند ترین سامانه پیامکی در کشور

ویژگی یک سامانه پیامکی خوب

روش های نوین تبلیغات

ارسال پیام کوتاه فقط 105 ریال

پاسخگوی خودکار پیامکی و منشی پیامک

دسته بندی ارسال پیامک sms(شخصی سازی)

بانک شماره های اصناف کشور به تفکیک استان

راهکارهای پیامکی برای ارایشگاه

راهکارهای پیامکی برای مدارس

راهکارهای پیامکی برای دوزندگی

راهکار پیامکی جدید 94 برای فروشگاه های لباس

راهکار جدید پیامکی برای سازمان ها

راهکارهای جدید و متنوع پیامکی برای آتلیه عکاسی

ارسال چند به چند سیمرغ اس ام اس



:: برچسب‌ها: راهکار های سامانه برای مشاورین املاک, سامانه پیامکی, ابزار تبلیغاتی, جذب مشتري, بانک اطلاعات املاک, شیوه های نوین تبلیغاتی, پاسخگوی خودکار,سامانه پیام کوتاه, سامانه پیام کوتاه سیمرغ ,بانک شماره, پیام صوتی ,پنل های کاربری و نمایندگی ,پیام های تبلیغاتی, بانک مشاغل, تبلیغات پیامکی, سیمرغ اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

نماینده سیمرغ اس ام اس  میتواند از سامانه پیامکی مدیریتی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی ( مثلا www.Yoursite.com ) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نماید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت سیمرغ اس ام اس برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام و برند خود فعالیت نمایند .

سیمرغ اس ام اس بدلیل  داشتن بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، بانک مشاغل، کد پستی، ارسال از روی نقشه، جنسیت، رده سنی، همراه اول، ایرانسل و ...  در کل استان قم، قنوات، جعفریه، کهک، دستجرد، سلفچگان، محمودآباد، جعفرآباد (گازران)، بیدهند، ورجان، ونارج نمایندگی می پذیرد.

در هر شهری از استان قم هستید می توانید نماینده سیمرغ اس ام اس شوید.

همین حالا ثبت نام کنید و نماینده ما باشید.

برای دریافت اطلاعات جامع نمایندگی اینجا را کلیک کنید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربریو نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 عناوین مرتبط:



:: برچسب‌ها: نمایندگی سیمرغ اس ام اس در قم ,شرکت سیمرغ اس ام اس, نمایندگی سیمرغ اس ام اس, سیمرغ اس ام اس, بانک شماره ,بانک مشاغل, استان قم,قنوات، جعفریه, کهک, دستجرد، سلفچگان, محمودآباد، جعفرآباد, گازران, بیدهند, ورجان، نارج ,اطلاعات جامع نمایندگی, پیام های تبلیغاتی, پایین ترین تعرفه,پنل های کاربری و نمایندگی ,سامانه پیام کوتاه سیمرغ, تبلیغات پیامکی, تبلیغات پیامکی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

 

در عصری که ما زندگی میکنیم در آینده ی نه چندان دور، دورکاری برای اکثر مشاغل به یک امر ضروری تبدیل میشود. اگر می خواهید کار جدیدی را آغاز کنید می بایست از هزینه های اضافی اجتناب کنید و توجه داشته باشید که اکثر افرادی که کسب و کار کوچکی را شروع کرده اند ‌و کار خودشان را از خانه شروع کرده‌اند، به تدریج به موفقیت‌های چشمگیری رسیده اند.

 کاهش هزینه های فضای کاری

جهت اختصاص دادن اتاق به هر کارمند باید هزینه ی اضافی پرداخت شود به همین دلیل بسیاری از مشاغل در یک فضای باز در حال کار هستند. شرکت‌ها با کاهش تجهیزات و اتاق‌های جداگانه برای کارمندان به دنبال کاهش هزینه هستند ولی با این کار بهره‌وری کار آنها پایین خواهد آمد، پس اگر شما نیز در فکر به کارگیری لوازم اداری کمتر و فضای کوچک‌تر برای کارتان هستید، باید کاهش بهره‌وری کارتان را در نظر بگیرید.

کاهش بی ‌حوصلگی

بی‌حوصلگی کارمندان مهمترین مسئله ایست که امروزه اکثر کسب و کارها باآن روبرو هستند، ولی افراد در حین کار در خانه حوصله بیشتری دارند، پس همین عامل خود به تنهایی بهترین دلیل برای دورکاری خواهد بود.

کاهش رفت و آمد

 رفت وآمد به محل کار نیاز به وسایل نقلیه میباشد که خود باعث افزایش ترافیک و تضعیف انرژی میشود. از طرفی هزینه و زمانی که برای رفت و آمدها هدر می رود می‌‌تواند برای کار استفاده شود.

افزایش بهره وری

 برخی معتقدند که بعضی از کارها باید با همکاری یکدیگر انجام شود تا بازدهی آن بالا برود. در این عصر وسایل ارتباطی بی شماری دور کاری را راحت کرده اند و کنفرانس های مجازی و جلسات اینترنتی برگذار می کنند.

همراهی والدین و فرزند

بسیاری از افراد بخصوص بانوان امکان فعالیت در بیرون از منزل ندارند ونگران سرد شدن رابطه بین اعضای خانواده هستند، یکی از مزیت‌های مهم امکان‌پذیر شدن کار کردن پدر و مادر در منزل، جذب این افراد و همچنین ایجاد یک رابطه سالم بین کارمند و کارفرما خواهد بود.

کارکردن افراد بیمار

کارمندان در زمان بیماری برای جلوگیری از انتقال بیماری به دیگران، در محل کار حاضر نمی شوند.حال اگر این امکان وجود داشته باشد که کارمندان در منزل کار خود را انجام دهند هم بیماری آنها انتقال داده نمی شود هم کارها بدون وقفه انجام می شوند.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه و حرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"     

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط

کاربردهای پیام کوتاه (sms) در مشاغل

روش‌های كاهش هزینه تبلیغات

۸ قدم تا راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک

5 دلیل برای استفاده از بازاریابی پیامکی برای کسب و کار کوچک خود

چگونه با گوگل ترندز به کسب و کار خود رونق دهیم؟



:: برچسب‌ها: دلایل اهمیت دورکاری ,کسب و کار, کاهش هزینه , دورکاری, کاهش هزینه های فضای کاری, کاهش بی ‌حوصلگی ,کاهش رفت و آمد, افزایش بهره وری ,کارکردن افراد بیمار, کار درمنزل, سیمرغ اس ام اس ,پیام های تبلیغاتی, پیام صوتی, پایین ترین تعرفه ,پنل های کاربری و نمایندگی ,سامانه پیام کوتاه سیمرغ, بانک شماره, پیام کوتاه ,بانک مشاغل, تبلیغات پیامکی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()